¶ρθρα: Δείτε demo των μαθημάτων: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΔΗΜΙΝΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ


Ενδεικτικό πρόγραμμα δύο πρώτων μηνών με τρεις παρουσίες ανά εβδομάδα.

Για  μία ή δύο παρουσίες/εβδομάδα, το πρόγραμμα προσαρμόζεται ή συμπυκνώνετε μετά από διάλογο.


1η παρουσία: Όγκος:  -Η Φόρμα   -Η Γραμμή και ο Χώρος   -Οι Βοηθητικές Γραμμές Εισαγωγικό μάθημα για το Ελεύθερο Σχέδιο, απαραίτητο για κάθε μελλοντικό και σωστό σχεδιασμό.

2η παρουσία: Όγκος:  -Τρόποι σχεδιαστικής εφαρμογής βοηθητικών γραμμών σε άλλα αντικείμενα.

3η παρουσία: Προοπτική:  -Εισαγωγή.-Εσωτερικός σχεδιασμός με ένα σημείο φυγής.

4η παρουσία: Προοπτική:-Εξωτερικός σχεδιασμός με 2 ή περισσότερα σημεία φυγής

5η παρουσία: Φωτοσκίαση:-Η πεμπτουσία των αντιθέσεων,-η Γνώση τους φωτός και της σκιάς.

6η παρουσία: Φωτοσκίαση:-Η Ψυχολογία της Γραμμής.

7η & 8η παρουσία: Φωτοσκίαση:-Ασκήσεις σχεδιασμού και φωτοσκίασης με μολύβι ή κάρβουνο

9η παρουσία: Πρόσωπο:  -Αναλογίες.-Βοηθητικές γραμμές.

10η παρουσία: Κεφάλι:-Αναλογίες.-Σωστός σχεδιασμός.

11η & 12 παρουσία: Κεφάλι:-Ασκήσεις σχεδιασμού και φωτοσκίασης με μολύβι ή κάρβουνο

13η παρουσία: Σώμα:  -Αναλογίες. - Βοηθητικές γραμμές

14η & 15η παρουσία: Σώμα:-Ασκήσεις σχεδιασμού και φωτοσκίασης με μολύβι ή κάρβουνο

16η παρουσία: Σύνθεση:-Κανόνες αισθητικής με εικονικά και ανεικονικά μοτίβα. - Ο Συμβολισμός

17η παρουσία: Χρώμα:  -Χρωματική Ψυχολογία   -Εισαγωγή στην Ελαιογραφία.-Νεκρή Φύση

18η παρουσία:     Ολοκλήρωση του 1ου έργου Ελαιογραφίας

19η παρουσία: Ελαιογραφία: -Νεκρή Φύση, Ελαιογραφία. Με θέμα ζεστά και ζεστά χρώματα

20η παρουσία:    Ολοκλήρωση του 2ου έργου Ελαιογραφίας

21η παρουσία: Ελαιογραφία:  -Νεκρή Φύση, Ελαιογραφία. Ψυχρά και θερμά χρώματα

22η παρουσία:     Ολοκλήρωση του 3ου έργου Ελαιογραφίας

23η παρουσία: Ελαιογραφία: Το Τοπίο:    -Βασικές αρχές για Ουρανό, Σύννεφα, Βουνά, Θάλασσα, Βράχια, Ακτή, Πράσινο κλπ.

24η παρουσία: Ολοκλήρωση του 1ου έργου με θέμα το Τοπίο......


Το πρόγραμμα είναι ενδεικτικό του τρόπου μετάδοσης Γνώσεων. Όταν αποκτηθεί η Γνώση, τότε ακολουθεί η ¶σκηση προς τη σωστή κατεύθυνση, η Βιωμένη δηλαδή εμπειρία, με αποτέλεσμα την ποιότητα των έργων που βλέπετε στους νέους δημιουργούς.